NAŠA ADRESA

Michalovce

Močarianska 3

071 01 Michalovce

Email:  info@meganaradie.sk
Phone:  +421 905 295 350

NAPÍŠTE NÁM

Či už hľadáte odpovede, chcete vyriešiť problém s reklamáciou alebo nám len chcete dať vedieť, ako si vybrať produkt napíšte nám.

OTVÁRACIE HODINY

Pondelok 07:00 - 17:00 |  Utorok 07:00 - 17:00 |  Streda 07:00 - 17:00 |  Štvrtok 07:00 - 17:00 |  Piatok 07:00 - 17:00  |  Sobota 07:00 - 12:00

INFORMAČNÉ OTÁZKY

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

ČO REKLAMÁCIA TOVARU ZNAMENÁ?

Reklamácia je všeobecné právne jednanie, v ktorom zmluvná strana uplatňuje zodpovednosť za vady v plnení v rámci predávaného tovaru alebo služby. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia zákonné právne predpisy Slovenskej republiky, alebo zmluva (link na obchodné podmienky). Medzi bežné príklady reklamácií, patrí reklamácia chybného tovaru zakúpeného v obchode v meganaradie.sk, alebo reklamácia kvality poskytnutých služieb. Reklamácia sa bežne rieši napríklad opravou, výmenou tovaru za bezchybný, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy.

AKO VYZERÁ CESTA REKLAMÁCIE?
  • Zabalený tovar so sprievodným papierom a vypísaným reklamačným formulárom.
  • Prebratie vami odoslaného tovaru na reklamáciu s následnou kontrolou
  • Vybavenie reklamácie v najkratšom možnom čase (najneskôr do 30 dní)
  • O každom kroku budete informovaní prostredníctvom emailu, prípadne telefonickým kontaktom
AKÉ SÚ MOŽNOSTI REKLAMÁCIE?
  • Výmena tovaru
  • Zľava
  • Oprava tovaru
ČO MUSÍ REKLAMÁCIA OBSAHOVAŤ?

Doklad o kúpe (kópia faktúry)
Sprievodný list (vypísaný reklamačný formulár) s čo najdetailnejším opisom chyby, menom, adresou, a bankovým účtom pre prípadné vrátenie peňazí.
Daný tovar ktorý je riadne zabalený aj s kompletným príslušenstvom ( niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

AKO MÔŽEM VYBAVIŤ REKLAMÁCIU?

- Osobne na výdajnom mieste – Močarianská 3, 071 01 Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať kuriérom - Močarianská 3, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou.

Zaslať Slovenskou poštou - Močarianská 3, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

AKO ZISTÍM V AKOM ŠTÁDIU JE REKLAMÁCIA?

O každom kroku reklamačného procesu: 1. prijatie, 2. preskúmanie, 3. vyriešenie, 4. odoslanie - budete automaticky informovaní prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Ak by sa stalo, že ste neboli informovaní, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 905 295 350 alebo mailom reklamacie@localhost

AKO MÔŽEM VYBAVIŤ VRÁTENIE TOVARU?

- Osobne na výdajnom mieste – Močarianská 3, 071 01, Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať kuriérom - Močarianská 3, 071 01, Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou.
Zaslať Slovenskou poštou - Močarianská 3, 071 01, Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

KEDY MÔŽEM OČAKÁVAŤ VRÁTENIE PŇAZÍ?

Najneskôr do 14 pracovných dní. Samozrejme urobíme všetko preto aby ste peniaze dostali čo najskôr, pretože zákazník je na prvom mieste (peniaze vám odošleme až po prijatí zásielky).

INFORMÁCIE O NÁS

KONTAKTUJTE NÁS PRE AKÉKOĽVEK OTÁZKY

    5%

    Zľava, špeciálne pre vás!🎁

    Prihláste sa a získajte exkluzívnu zľavu a buďte informovaní o našich najnovších produktoch a ponukách!

    Nespamujeme! Ďalšie informácie nájdete v našich pravidlách ochrany osobných údajov.