ČASTÉ OTÁZKY PRI REKLAMÁCIÍ

ČO REKLAMÁCIA TOVARU ZNAMENÁ

Reklamácia je všeobecné právne jednanie, v ktorom zmluvná strana uplatňuje zodpovednosť za vady v plnení v rámci predávaného tovaru alebo služby. Spôsob reklamácie, jej oprávnenosť a ďalšie záležitosti riešia zákonné právne predpisy Slovenskej republiky, alebo zmluva (link na obchodné podmienky). Medzi bežné príklady reklamácií, patrí reklamácia chybného tovaru zakúpeného v obchode v meganaradie.sk, alebo reklamácia kvality poskytnutých služieb. Reklamácia sa bežne rieši napríklad opravou, výmenou tovaru za bezchybný, odstúpením od zmluvy alebo poskytnutím zľavy.

AKO VYZERÁ CESTA REKLAMÁCIE?
  • Zabalený tovar so sprievodným papierom a vypísaným reklamačným formulárom.
  • Prebratie vami odoslaného tovaru na reklamáciu s následnou kontrolou
  • Vybavenie reklamácie v najkratšom možnom čase (najneskôr do 30 dní)
  • O každom kroku budete informovaní prostredníctvom emailu, prípadne telefonickým kontaktom
AKÉ SÚ MOŽNOSTI REKLAMÁCIE?
  • Výmena tovaru
  • Zľava
  • Oprava tovaru
ČO MUSÍ REKLAMÁCIA OBSAHOVAŤ?

Doklad o kúpe (kópia faktúry)
Sprievodný list (vypísaný reklamačný formulár) s čo najdetailnejším opisom chyby, menom, adresou, a bankovým účtom pre prípadné vrátenie peňazí.
Daný tovar ktorý je riadne zabalený aj s kompletným príslušenstvom ( niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

AKO MÔŽETE REKLAMÁCIU VYBAVIŤ

- Osobne na výdajnom mieste – Močarianská 3, 071 01 Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať kuriérom - Močarianská 3, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou.

Zaslať Slovenskou poštou - Močarianská 3, 071 01 Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

AKO ZISTÍM V AKOM ŠTÁDIU JE REKLAMÁCIA

O každom kroku reklamačného procesu: 1. prijatie, 2. preskúmanie, 3. vyriešenie, 4. odoslanie - budete automaticky informovaní prostredníctvom emailu alebo telefonicky. Ak by sa stalo, že ste neboli informovaní, prosím, kontaktujte nás na našej zákazníckej linke +421 905 295 350 alebo mailom reklamacie@localhost

VRÁTENIE TOVARU

Ako môžem vrátenie tovaru vybaviť?

- Osobne na výdajnom mieste – Močarianská 3, 071 01, Michalovce

Je potrebné priniesť tovar aj s príslušenstvom (niekedy môže byť na vine aj samotné príslušenstvo)

- Zaslať kuriérom - Močarianská 3, 071 01, Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete ktoroukoľvek prepravnou spoločnosťou.
Zaslať Slovenskou poštou - Močarianská 3, 071 01, Michalovce

- Riadne zabalený tovar so sprievodným listom odošlete cez Slovenskú poštu

AKO SPRÁVNE ZABALIŤ BALÍK PRED JEHO VRÁTENÍM

Ako má vyzerať správne zabalený balík?

Dôležité je zvoliť správny typ krabice (veľkosť, hrúbka materiálu) ktorá je odolná.

Ak tovar obsahuje dva a viac kusov je potrebné ich oddeliť vhodným materiálom ( kartónom, polystyrénom a pod)

Zvyšný priestor v krabici treba dôkladne vyplniť ( nechceme aby obsah balenia lietal v krabičke)

Krabicu olepte do tvaru H vďaka ktorému zabránite vstupu tretím osobám k obsahu balíka

Nezabúdajte že ste zodpovední za obsah balenia pri jeho preprave k nám

5%

Zľava, špeciálne pre vás!🎁

Prihláste sa a získajte exkluzívnu zľavu a buďte informovaní o našich najnovších produktoch a ponukách!

Nespamujeme! Ďalšie informácie nájdete v našich pravidlách ochrany osobných údajov.